Rail videos

Sunday, January 6, 2013

M6 785 එන්ජීමේ නැගලා බදුල්ලෙ ගිය ගමන


මේ කියන්න හදන්නෙ 2012 සැප්තැම්බර් මාසෙ වුන සිද්දියක් ගැන,එහෙමත් නැත්තම් ගියපු ගමනක් ගැන.මට සාමන්‍යෙන් නිවාඩුව වැටෙන්නෙ සතියකට දවස් දෙකක් වෙන්න.ඒකත් සිකුරාදයි සෙනසුරාදයි තමයි.ඉතින් මට බදාද,බ්‍රහස්පතින්ද වෙනකොට නලියන්න ගන්නව.කොහෙ හරි රවුමක් ගහන්න යන්න ඕන වෙනව.

එදත් බදාද වෙනකොට මට ඔන්න අඩුම ගානෙ කෝච්චියෙ කොහෙ හරි යන්න ඕන වෙල හිටියෙ.මම චතුරට කෝල් කරල ඇහුව උඹට සිකුරාද ෆ්‍රී නම් බදුල්ල පැත්තෙ යමුද කියල.අලුත කසාද බැන්ද මිනිහ හින්ද ඇහුවෙත් නිකම් අර නොආහ බැරිම තැන.මොකද වයිපරේ කෑ ගහන්නෙ මට නෙ.
කොහොම හරි මිනිහ වැඩේට සෙට්.ඒ පාර මම තව දෙතුන් දෙනෙක්ට කිව්ව මෙහෙම යන්න හිතන් ඉන්නව එනවද කියල.සිකුරාද ගොඩක් අයට නිවාඩු නෑනෙ.ඒ හින්ද නෝ සෙනග.



අන්තිමට ගමනට සෙට් වුනේ මායි,චතුරයි,කාන්චනයි,රේල් හන්දියෙ වීඩියෝ මෑන් විරාජයයි තමයි.ඒ පාර කට්ටිය සෙට්...බට් නෝ රියල් ප්ලෑන් ටු ගෝ.මම කිව්ව හිටහන් බලන්න කියල..ගත්ත කෝල් එකක් නාවලපිටියෙ මගෙ යාලුවෙක්ට.ඩ්‍රයිවර් බොස් කෙනෙක්.හරි වැඩේ ගොඩ.එහෙනම් සිකුරාද පොඩි මැණිකේ කෝච්චියෙ කැබ් රයිඩ් එකක් රෙඩි.ඒ කියන්නෙ එන්ජිමේ යන්න තියෙන්නෙ නාවලපිටියෙ ඉඳන් බදුල්ලෙ.
තව අවුලක්......කෝ නවතින්න තැනක්???

"ඒ ප්‍රශ්නෙට විසඳුම හොයාගමු ගිහින් හරි.වැඩේට බහිමු"
කව්ද එකෙක් කිව්ව හතර දෙනාගෙන්.ඒ සැරේ බ්‍රහස්පතින්ද හවස වැඩ ඇරිල මම, එහෙමම මොරටුවෙ චතුරලගෙ මහ ගෙදර ගියා.පොර නෝනත් එක්කම ඇවිල්ල හිටියේ මම යද්දි..අම්මට සිරි.දැන් කොහොමද මම එයාට මූන දෙන්නෙ.ගෙදර ගෑනි ඉද්දි යාලුවො එක්ක කැබ් රයිඩ්..හපොයි.ඒකත් හරි යන්තම් ගුටි නොකා රෑ ගෙවාගත්ත.

කාන්චනයා ඉන්නෙ අනුරාධපුරේ නෙ.ඉතින් පොර ඒ හින්ද මම ගාල්ලෙ ඉඳන් බ්‍රහස්පතින්ද මොරටු ආව වගෙම එහෙන් ඇවිල්ල තිබුන එදා රෑ නයිට් මේල් එකේ.ඒ කියන්නෙ උදේ වෙනකොට කොළඹ.
ඉතින් පහුවදා,ඒ කියන්නෙ සිකුරාද එලිවෙන පාන්දර නැගිටින්න වුනා.කෝච්චිය කොටුවෙන් යන්නෙ උදේ 5.55 ට.ඉතින් 5.30 වගෙ වෙනකොට කොටුවෙ ඉන්න ඕන නෙ.ඒ හින්දම 4.00 වගෙ නැගිටින්න වුනා මොරටුවෙ ඉඳලත්.
උදේ නැගිට්ට ගමන්ම අහන්න හම්බුනේ මාර සිද්දියක්.අපෙ නාවලපිටියෙ ඩ්‍රයිවර් බොස් මෙහෙම කියාපි "මේ මල්ලි,මාර වැඩේ නේ.ඊයෙ රෑ මට හදිසියෙ බණ්ඩාරවෙල ටර්න් එකේ යන්න වුනා.දැනුයි මේ නාවලපිටියට ආවෙ.මට පැය හතරයි නිදාගන්න වෙන්නෙ එහෙම වුනොත්,අමාරුයි නේ ඊට පස්සෙ පැය හයක් කෝච්චිය ගෙනියන්න.ඒ හින්ද මම අපේ වෙන කෙනෙක්ට ටර්න් එක දුන්නා" හෑ...ගමන චාටර් වෙන්න යන්නෙ..මට එහෙම හිතෙනකොටම එයා කියනව ඒ දීපු කෙනාගෙ නමත්..ආ අවුලක් නෑ.මම ඒ බොසත් හොඳට දන්න කෙනෙක්.අවුලක් නෑ ඉතින් "එහෙනම් ශේප් ඉතින්" මම කිව්ව..
ඔන්න උදේම වෙච්චි දෙයක් !!

මමයි චතුරයි දෙන්න මොරටුවෙන් බස් එකක නැගල ආව කොටුවට.කාන්චන ඉන්නව නිදිමතේ ස්ටේශමට වෙලා.ඒ පාර අපි තුන් දෙනා ගිහින් බැලුව මොකද්ද අද එන්ජිම කියල....
ශහ්.නිකම් අපිටම එව්ව වගෙ M6 785.අලුතින්ම පේන්ට් කරල අලුත්වැඩියා කරල ටික කාලයයි වෙන්නෙ.අනෙක කවදාවත් 785ට නැගල තිබුනෙත් නෑ අපි හතර දෙනාම ඒ වෙනකොට.

කො එතකොට මේ විරාජයා.???මිනිහ ඉන්නෙ නම් මහනුවර.ඒත් බෝඩ් වෙලා ඉන්නෙ මහරගම පැත්තෙ බෝඩිමකද කොහෙද.කලින් දවසෙ,ඒ කියන්නෙ බ්‍රහස්පතින්ද රෑ මිනිහා මීගමුවෙ ගිහින් ඉඳලා හදිසියේ මේ ගමන හින්දම නුවර ආවලු.ඒ එද්දි සිකුරාද උදේ පාන්දර 2 ත් පහු වෙලා ලු.
ඉතින් කොහොම් කොහොම් හරි දෙයියනේ කියල උදේ 5.55 වෙනකොටම කෝච්චිය කොටුවෙන් පිටත් වුනා.අපි තුන් දෙනා ෆුට් බෝඩ් එකේ.වෙන කොහෙ යන්නද ඉතින්.නාවලපිටියෙන් නේ අපි සෙට් වෙන්නෙ එන්ජිමට.එතකොට ??? ඒක මෙහෙමයි

සාමාන්‍යෙන් දුර යන ඔය සීඝ්‍රගාමී කෝච්චි වල ඩ්‍රයිවර් බොස් ලා මගදි මාරු වෙනව.එහෙමයි ටර්න් හදල තියෙන්නෙ.ඉතින් අපි මේ යන පොඩි මැණිකෙ කෝච්චිය කොළඹ ඉඳන් නාවලපිටිය වෙනකම් ගෙනියන්නෙ දෙමටගොඩ රනින් ශෙඩ් එකේ ඩ්‍රයිවර් බොස්ලා.මොකද M2c හරි M6 හරි නේ මේ කෝච්චියට යන එන්ජිම වෙන්නෙ.

අපි තුන් දෙනා රඹුක්කනට වෙනකම් ආතල් එකේ ගියා...

රඹුක්කනට යන අතරමග උදෑසනට ලස්සනට පේන්නෙ මෙන්න මෙහෙමයි
ටිකක් ඉන්න වෙනව ඉතුරු ටික කියවන්න නම් !!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...