Rail videos

Wednesday, January 9, 2013

කෝච්චිය එනතුරු පාලම උඩ


මම අද උදේම රේල් හන්දියෙන් ගහපු ලස්සන කලු වුනත් දැකුම්කලු අපේම ටී ශර්ට් එකත් ඇඳගෙන ගෙදරින් පිටත් වුනේ කෝච්චියක් අල්ලගන්නෙ නැතුව ගෙදර එන්නෙ නෑ කියල හිතාගෙනමයි.සාමාන්‍යෙන් මාව සෙනසුරාදට අල්ලගන්න ටිකක් අමාරුයි.කොටින්ම නිවාඩු දවස උනාට ගෙදර නෑ.ඉන්න තැනක් දන්නෙත් නෑ,මේ ඉන්නව,මේ අතුරුදන්.

ඉතින් අද ගෑල්ලමයා එක්ක රවුම් ගහ ගහ ඉන්දැද්දි කොග්ගල ගියා.මේ පහල පින්තූරෙ තියෙන්නෙ මම ආසම තැනක්.ඉස්සර මම ඔතන දැකල තිබුනෙ කතරගම යද්දි අහුවෙන තැනක් විදිහට.මොකද ගාල්ලෙ ආවත් කොග්ගල පැත්තෙ මම එවෙන්නෙම නෑ.ඉතින් හෙන ආසයි ඒ පාලම කොහෙද කියල හරියට දැනගන්න.එදා මාතර හයික් එක ගිය වෙලාවෙ අපිට මෙතනදි අස්ප වේගෙන් ගිය M4 එක මිස් වුනා නෙ.

අද මම මෙතනට ආවෙ හවස 4.48ට.ඒ කියන්නෙ ගාල්ලෙන් ගාලු කුමාරි මාතර යන්න පිටත් වෙන්නෙ 4.45ට හින්ද මෙතනදි අල්ලගන්න පුලුවන් වෙයි කියල හිතන්.මගෙ වෙලාවටම අද කෝච්චිය පරක්කුයි.ඉතින් 5.24 වෙනකම් බලාගෙන හිටියෙ ගෑල්ලමයටත් පරක්කු වෙලා තියෙද්දි.බැරිම තැන ආපහු එන්න හදනකොටම මෙන්න ගල් මාලුවා මතු වෙච්චි.ෆෝන් එක ගත්තා..පින්තූරෙකුත් ගත්තා.
කොලිටි එක නම් ඒ තරම් නෑ..ඒත් මට අවස්තාව සෑහෙන වැදගත් වුනා.ආසව තිබුනා.ඉශ්ට කරගත්ත.

දකුනෙ ලස්සන තැන් වලින් එකක් නේ මේ කොග්ගල ඒරියා එක.කොග්ගල ස්ටේශම පහු වුන ගමන් මාතර පැත්තට යද්දි මේ පාලම අහුවෙන්නෙ.මම මේක ගත්තෙ මහ පාරෙ තියෙන පාලම උඩ ඉඳන්.ඔන්න ඕකයි කතාව..මට මොන දේ වෙනුවෙන් බැරි වුනත් කෝච්චියක් එනකම් ඉවසන් ඉන්න පුලුවන් !!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...